top of page
Zdjęcia-i-spacery-po-Rybnej.png

zdjęcia i spacery po Rybnej

  • Zdjęcie autoraKinga

do pewnej Ani z pewnego wzgórza


Jak wiecie są wzgórza, a na wzgórzach muszą być Anie.

Od pewnego czasu piszę z Anią. Ania będzie (właściwie jest) nową mieszkanką Rybnej i powoli przygotowuje się do zamieszkania, ale już teraz rozpoznaje okolicę. Ostatnio napisała "pierwszy raz po ciemku wyjeżdżaliśmy z Rybnej - cudowny widok! Jestem totalnie zakochana :)"

Wzruszyła mnie.

Nigdy nie widziałam Ani. Może kiedyś ją mijałam, a może Wy. Może spotkaliśmy Anię na spacerze.

Ostatnio szłam o wschodzie słońca wzgórzem po Górnej Rybnej. Myślałam, że to są te widoki, które Ania widuje rano lub będzie widywała.

Aniu - cieszę się, że będziesz naszą sąsiadką i cieszę się, że okolica robi na Tobie wrażenie. Mam nadzieję, że będziesz miała ją okazję smakować bez końca. Witaj w Rybnej!


45 wyświetleń

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

uwaga płazy

wiosna

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
bottom of page